środa, 3 lutego 2021

Wyniki konkursów na styczeń! (03.02.2021 r.)

Cześć wszystkim!

Dzisiaj przychodzę do Was z długo wyczekiwanymi wynikami konkursów na styczeń, więc zaczynajmy bez przedłużeń..


1. Konkurs "Z okazji dnia babci..." 

21 stycznia - Dzień Babci

By wygrać, musisz zrobić strój "babci" na myszce - tak, jak sobie ją wyobrażasz.

Kreatywność jest bardzo mocno punktowana!
Stroje należy robić w Transformice przez komendę /dressing


Nagrody:
1. miejsce - 140 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 100 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 80 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 50 NŚ

Oceniał: Generał Le_feu#4276


Wyniki:


1. miejsce

Alka_pralka#3256





2. miejsce

Magic_other#0000





3. miejsce

Dirtyghost#1011






Nagroda Pocieszenia

Ewentowyznaj#0358





Nicolaka20#0000







2. Konkurs "Z okazji dnia dziadka..."

22 stycznia - Dzień Dziadka

Podobnie jak w pierwszym konkursie, tutaj musimy zrobić nic innego jak... strój myszki jako "dziadka" według naszego wyobrażenia.

Bądźcie kreatywni!
Stroje należy robić w Transformice przez komendę /dressing


Nagrody:
1. miejsce - 140 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 100 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 80 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 50 NŚ

Oceniała: Marszałek Usmiechnij_sie#9743

Wyniki:


1. miejsce

Magic_other#0000






2. miejsce

Dirtyghost#1011






3. miejsce

Ewentowyznaj#0358





Nagroda Pocieszenia



Nicolaka20#0000






3. Konkurs "Karnawał!"

Karnawał w 2021 roku będzie trwał od 6 stycznia do 17 lutego

Tutaj Waszym wyzwaniem będzie stworzenie stroju dla myszki na karnawał. Pamiętajcie o hucznych elementach w strojach, bo są one bardzo istotne. 

Stroje należy robić w Transformice przez komendę /dressing


Nagrody:
1. miejsce - 140 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 100 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 80 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 50 NŚ

Oceniała: Główny Pułkownik A_trament#4299

Wyniki:


1. miejsce

Magic_other#0000






2. miejsce

Ewentowyznaj#0358






3. miejsce

Nicolaka20#0000






Nagroda Pocieszenia



Dirtyghost#1011







4. Konkurs "Wasz 2020!"

Dość nietypowy konkurs w związku z końcem 2020 roku, możecie go tutaj krótko opisać. Jak wyglądał u Was, co się zmieniło

Minimum 40 słów.


Nagrody:
1. miejsce - 140 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 100 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 80 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 50 NŚ

Oceniał: Blogger Plemienny Szamanek12#8438

Wyniki:


1. miejsce

Ewentowyznaj#0358


Witam, poniżej znajduję się odpowiedź do konkursu nr 4. "Wasz 2020!" Mam nadzieję, że dobrze sobie poradziłem. Pozdrawiam.

Mój rok 2020 wyglądał następująco:

Styczeń: To był czas w którym przygotowywałem się do pisania próbnych egzaminów ósmoklasisty, które odbyły się pod koniec stycznia.
Czułem duży stres i rozpacz, że nie uda mi się dobrze ich napisać.

Luty: W połowie lutego rozpoczęły się ferie zimowe. Pojechałem z rodzicami i dziadkami do Zakopanego, było super. Po raz pierwszy widziałem tyle
śniegu. Podczas powrotu do domu czyli pod koniec lutego, dopadła mnie choroba. Jak wiadomo, powstał COVID-19 i bałem się, że mogłem go już złapać. Wtedy nie mieliśmy pojęcia, że w naszym kraju również dopadnie nas ta choroba.

Marzec: Całe szczęście było to zwykłe przeziębienie. Pierwszy raz w życiu odwołali nam rekolekcję, w tym czasie zamknęli nas w domach. Niestety się to przedłużyło... Bardzo się stresowałem, w sklepach nie było jedzenia a w domu panowała panika.

Kwiecień: Cóż mogłem robić? Siedziałem w domu i uczestniczyłem na lekcjach online, ale były to inne lekcje niż teraz. Jednak w tym czasie była Wielkanoc, ale inna. Pierwszy raz byliśmy sami w te Święto. Ale towarzyszyła nam ciocia z dziećmi na rozmowie wideo, było bardzo śmiesznie.

Maj: Nie mogliśmy wychodzić z domu, a nam brakowało świeżego powietrza. Generalnie ja mieszkam na ostatnim piętrze, mam za oknem dach. Razem z rodzicami wychodziliśmy na ten dach - taki taras. Braliśmy krzesła i odpoczywaliśmy. Przy okazji obserwowaliśmy widoki z góry, pustki na ulicach i wszyscy w maseczkach.

Czerwiec: Sytuacja się trochę uspokoiła. Jeździliśmy z rodzicami na działkę, graliśmy w gry planszowe. Oczywiście w czerwcu jest Dzień Dziecka. Dostałem swój nowy rower, którym bardzo lubię jeździć.
Lipiec: Wakacje czas start. Baseny były otwarte, więc skorzystałem z tej okazji. Pojechaliśmy z rodzicami do Ustronia Morskiego na plażę na tydzień. Oczywiście z zachowaniem bezpieczeństwa.

Sierpień: Czas spędzony na działce. Bardzo dużo robiliśmy grilla. Później rozpoczęły się przygotowania do szkoły, zakup nowych zeszytów i przyborów szkolnych.

Wrzesień: Nareszcie szkoła. Po tylu miesiącach siedzenia w domu... Jednak było dużo nauki, sprawdziany i kartkówki. No ale w końcu to szkoła.

Październik: Moje urodziny, pamiętam ten pyszny tort. W połowie października znowu zaczęło się zdalne nauczanie.

Listopad: Zdalne nauczanie, dużo przepisywania. Zamknięcie galerii, basenów i innych atrakcji.

Grudzień: Święta Bożego Narodzenia to mój ulubiony czas w roku. W tym roku dostałem dużo prezentów, ten Gwiazdor był bardzo bogaty. Na dworze zaczął padać śnieg, był straszny mróz.

Podsumowanie:

Czy coś się zmieniło w moim życiu? Tak naprawdę to nie wiem, ten rok był bardzo dziwny, mam nadzieję, że 2021 będzie lepszy. Już mam dosyć noszenia masek, dezynfekowania rąk. Chciałbym, żeby wszystko było otwarte, bez żadnych kolejek.




5. Konkurs "Iglo"

Nastała już zima, Wasze zadanie również jest z nią związane -  tutaj musicie stworzyć mapę w postaci bazy iglo! (można przygotowywać rysunki do map w Viprin's Draving Editor!)


Nagrody:
1. miejsce - 350 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 250 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 175 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 90 NŚ

Oceniała: Konstruktor Niezdecydowanie#0774

Wyniki:


1. miejsce

Magic_other#0000






2. miejsce

Ewentowyznaj#0358







6. Konkurs "Mysi Król"

Tutaj musicie stworzyć rysunek króla Waszym stylem! Jego strój jest umieszczony poniżej, postarajcie się trzymać szczegołów! 
Prace mogą być wykonywane za równo w jakimś programie na komputerze jak i na kartce!

Zdjęcie króla do wykonania:





Nagrody:
1. miejsce - 350 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 250 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 175 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 90 NŚ

Oceniała: Architekt Sheya#1672

Wyniki:


1. miejsce

Ewentowyznaj#0358






2. miejsce

Le_feu#4276







I to na tyle, dziękujemy wszystkim za wysłanie wspaniałych prac i liczymy 
na równie dobrą aktywność w lutym ^^

Miłego dnia/wieczoru!
~Usmiechnij_sie#9743
Szablon
Rellvion
The Syndicate