Rangi

Rangi dla załogi:

Marszałek - wyłącznie dla właściciela plemienia.

Główny Generał - ranga dla najważniejszego współwłaściciela plemienia.

Generał - ranga dla współwłaścicieli plemienia.

 Główny Pułkownik - ranga dla najważniejszego pomocnika. Wybierany przez całą załogę na początku kadencji.
Pułkownik - pomocnik, pomaga robić zabawy i pilnować chatu. By dostać tą rangę trzeba mieć najpierw Próbnego Pułkownika. 

Próbny Pułkownik -  pomocnik, pomaga robić zabawy i pilnować chatu. Wybierany w wyborach lub przez Marszałka i Generałów, po tygodniu z tą rangą awansuje na Pułkownika.

Architekt - rysownik plemienny. Wybierany w naborach lub przez Marszałka i Generałów.

Konstruktor - plemienny twórca map. Wybierany w naborach lub przez Marszałka i Generałów.

Blogger Plemienny -  zajmuję się blogiem - piszę posty, pracuję nad wyglądem bloga. Wybierany w wyborach lub przez Marszałka i Generałów.

Programista plemienny - tworzy dla plemienia kody lua. Wybierany przez Marszałka.

Przedstawiciel - maskotka plemienna.


Rangi specjalne:

Honorowy Kompan - ranga dla osób z plemienia, które niegdyś pełniły jakąś ważniejszą funkcje (typu Generał), ale obecnie już nie wchodzą tak często do gry.

Ambasador - ranga dla kont należących do władz plemion sojuszniczych. 


Rangi do zdobycia za Nieśmiertelniki lub zapraszanie myszek:

Starszy Mat - 40000 nieśmiertelników.

Mat - 20000 nieśmiertelników.

Admirał - 10000 nieśmiertelników.

Brygadier - 7500 nieśmiertelników.

Saper - 5000 nieśmiertelników.

Komandos - 3000 nieśmiertelników.

Oficer - 2000 nieśmiertelników.

Snajper - 1000 nieśmiertelników.

Strzelec - 500 nieśmiertelników.

Major - 100 nieśmiertelników.

Kapitan - 90 nieśmiertelników.

Porucznik - 80 nieśmiertelników.

Podporucznik - 75 nieśmiertelników.

Starszy Chorąży - 65 nieśmiertelników.

Chorąży - 60 nieśmiertelników.

Młodszy Chorąży - 55 nieśmiertelników.

Sierżant - 45 nieśmiertelników.

Plutonowy - 40 nieśmiertelników.

Kapral - 30 nieśmiertelników.

Szeregowy Starszy - 20 nieśmiertelników lub dodanie 6 myszek do plemienia.

Szeregowy - 15 nieśmiertelników lub dodanie 4 myszek do plemienia.

Nowicjusz - 10 nieśmiertelników lub dodanie 2 myszek do plemienia.



Reszta rang:

Żółtodziób - karna ranga.

Rekrut - za dołączenie do plemienia.
Szablon
Rellvion
The Syndicate