czwartek, 21 maja 2020

Wyjaśnienie dramy plemiennej! (21.05.2020 r.)

Witajcie!
W tym poście mam ochotę wyjawić powody napisania postu przez Teteusia#0000, która w skrócie musiała coś zrobić by zepsuć nam opinię, bo została wyrzucona z załogi za swoje zachowanie.


Co do jej utraty Generała, sprawa wyszła bardzo śmiesznie bo Teteusia oskarżała  w kłótni cały czas kogoś, kto kompletnie nie był temu winny (mowa o Black_queenq#0423), bez żadnych dowodów i argumentów. Chciała po prostu dla niej jak najgorzej bo ta sprzeciwiała się jej. Duża część załogi była o to bardzo zła, jednak w gruncie rzeczy to nie było powodem jej utraty rangi. Czepiała się innych, próbowała cały czas wywoływać kłótnie. Początkowo było mi jej żal, nie lubię robić innym na złość ani uprzykrzać życia czy dołować. Więc poprosiłam ją, by sama odeszła zamiast sobie psuć reputacji jako wyrzucony Generał. Ona się zgodziła, czego się spodziewałam. Chciałam tylko jej dobra. Potem jak widać w poście miała ogromne pretensje i żaliła się. Sytuacja z nowym Generałem została wyjaśniona i nie ma co nad nią rozstrząsać. Co do Teteusi - psucie komuś bloga nad którym poświęciło się ogromną kupę czasu nie powinno Ci sprawiać satysfakcji ani radości nawet jak czułaś się źle potraktowana.Tak samo nie powinno ci ich sprawiać celowo psucie reputacji plemienia, bo te potraktowało Cię i Twoją osobę jak najlepiej. Zastanów się mocno nad sobą. Jeszcze raz zwracając się do sytuacji przez którą rzekomo zostałaś wyrzucona - mówisz o obronie pewnej osoby czy oskarżaniu kogoś innego? Dla mnie to dwie różne pojęcia. W skrócie jesteś prowokatorką i nie myśl sobie, że jakimś durnym postem i próbą przejęcia bloga, którego nie łatwo było odzyskać każdy się nad tobą zlituje. Nigdy nie spotkałam osoby, która była tak podła i zawzięta. Przywołam również sytuację z Rozzix#7036, wyśmiewanie jej i obrażanie to była ogromna przesada. Pomyśl o innych a nie tylko o sobie. Nie rób z siebie dalej niewiniątka. Bawi mnie nadal, że przez Ciebie odeszła pewna osoba z załogi. Widocznie ślepo patrzyła i błędnie o Tobie sądziła. Nie użalaj się nadal nad sobą. Bardzo źle się czułam kiedy zrobiłaś i opublikowałaś post, w którym napisałaś o nas w większości kłamstwa. Zablokowałaś praktycznie całą załogę, bałaś się prawdy? Nie dałaś nawet nikomu pozwolić wyjaśnić sprawy. Zrobiłaś taki hałas o naszym plemieniu że to już zabawne. Potrafisz tak strasznie zmanipulować, że to szok. Chociaż byłam z Tobą w załodze bardzo długi czas i się jakoś nie dziwię. 


Jednak mniej ode mnie, chętnie pokażę Wam screeny, które pisała Teteusia oraz opinie innych członków załogi o niej. Dodam, że w przeciwieństwie do niej nie mam ochoty usuwać posta. 


Opinie:


Black_queenq#0423: Teteusia chce Ci napisać wiadomość kieruję ją przez taki sposób ponieważ mnie wszędzie zablokowałaś co jest strasznie żałosne jednym słowem uciekasz od problemu. Bardzo mi na Tobie zależało może bez przesady ale przyjaźniłyśmy się przez jakiś czas potem zerwałyśmy tą przyjaźń głównie przez Ciebie gdyż próbowałaś  mi wmówić że kochałam Cię naprawdę mimo że tak nigdy nie było nie jest i nie będzie. Wmawiałaś mi że Cię zdradzam i żaliłaś się każdemu byłaś zazdrosna jak pisałam do kogokolwiek ''<3'' mimo to zawsze starałam się Tobie pomagać. Próbowałaś wmówić mi że zrobiłam Ci nadzieję pisząc ''kc'' przez co miałam duże poczucie winy. I wiesz co? Nigdy bym z kimś takim nie mogła być. Szczerze to do wczoraj miałam ale po tym jak na mnie najechałaś jest mi szkoda tego że jesteś taka jaka jesteś i tacy ludzie się nie zmieniają. Potem znienawidziłam Cię głównie przez to że specjalnie próbowałaś doprowadzić do kłótni. Dużo osób śmiało się z Ciebie u mnie na pv wyzywało Cię mimo to broniłam Ciebie przez co pokłóciłam się z dużą ilością osób. Żałuję że kiedykolwiek Cię broniłam sama super się nie zachowałam z tą całą sytuacją która teraz zaszła ale nienawidzę Cię.  Próbowałaś wmówić że Cię nękałam a to ty nękałaś mnie psychicznie. Jesteś dla mnie nikim. Po prostu jesteś żałosną atencjuszką która próbuje zrobić z siebie ofiarę. Ciągle pisałaś coś typu '' nigdy nie znajde dziewczyny '' to było śmieszne aż brak słów. Chcę również przeprosić wszystkich za tą całą sytuację. Dziękuję dobranoc.


Moonlight#4102: Z mojej perspektywy wygląda to tak: przez ostatnie 2 tygodnie polubiłam Teteusię, moje kontakty z nią nie były najgorsze. Jednak jakiś czas temu naskoczyła na mnie i nie ukrywam, ale zdenerwowałam się, lecz starałam się dalej zachować szacunek w stosunku do niej. We wtorek (19 maj) zaczęła oskarżać mnie o 'nękanie'? Nie miałam tego na celu i mówiąc szczerze rozbawiło mnie jej zachowanie. Czy dodanie jej do listy obecności oraz mówienie, że nie musi afkować w chatce, jeśli nie chce NŚ to prześladowanie? Nie wydaje mi się, aby tak było. Co do posta na blogu, jesteś śmiesznaXD. Zrobiłaś z siebie ofiarę i myślisz, że każdy Ci uwierzy? Mogą uwierzyć osoby, które nie znają sytuacji od wewnątrz. Moje zdanie na Twój temat jest takie: nie życzę Ci źle, ale mogłabyś pokazać jakąś klasę i odejść bez kłótni, ale ty wolisz robić dramę na cały serwer, bez przesady. Teraz nawet nie wiem czy mam do Ciebie jakikolwiek szacunek, przykro mi, że musiało do tego dojść, ale dla mnie nie masz żadnych uczuć.


Lif3isbr00tal#3479: Chce jeszcze dodać jak to wygląda z mojej perspektywy, chodziaz w załodze jestem stosunkowo nie długo. Teteusie od zawsze traktowałam miło i uważałam ją za bardzo dobrą koleżankę
Tete mi dużo pomagała i nadal jestem jej za to wdzięczna. Niestety po jakimś czasie Tete zaczęła się dziwnie zachowywać
oskarżała osoby o to czego nigdy nie zrobiły i była nie miła. Dodatkowo pisała teksty w stylu ,,nigdy nie znajde dziewczyny" poprostu zachowywała się jak atencjuszka. W końcu miarka się przebrała i Teteusia została wyrzucona a gdy próbowałam jej napisać cos szczerego zablokowała mnie. Potem napisała ten post gdzie napisała cytuje: Pewnie nadal tutaj jestes i sie pytasz: ,,co to za glupoty?" - pytanie poziom Lif3isbr00tal#3479. Nie wiem o co jej z tym chodziło bo nigdy nie napisałam czegoś takiego ale oczywiście musiała mnie jakoś oczernić.
Jeśli Teteusia to czytasz to chce Ci powiedzieć, że uważałam cię za świetną osobę ale najwidoczniej jestes fałszywa i zależy ci tylko na sobie, aczkolwiek życzę ci powodzenia mam nadzieję, że kiedyś zrozumiesz jak żałośnie się teraz zachowujesz ;))


Myszstuleci#0000szkoda ze nie napisalas o tym jak sie sama zachowujesz, o tym jak przez ciebie sa wywolywane zbedne klotnie, jak zachowalas sie w stosunku do rozzix. Gdyby nie us to juz dawno bys wyleciala, bo twojego zachowania kazdy mial dosc. Usuniecie bylo tylko kwestia czasu i nie zwalaj tego na innych. Prosilismy cie o zmiane, mialas to gdzies. Us chciala zebys odeszla sama, bez "zepsucia reputacji". Naprawde to bylo zalosne, kazdy kto choc troche mysli to wie kim jestes i jak sie zachowujesz. Zawsze chcialam cie zrozumiec ale ty nigdy nie dawalas nic od siebie. Jedyna samolubna osoba bylas ty.


Czarna_pantera#1792: Do tete: myślałam, że jesteś bardziej rozsądna prosiłam Cię abyś nie niszczyła bloga a Ty i tak to zrobiłaś. Mam wielką nadzieję, że przemyślisz swoje zachowanie ponieważ nadal Cię lubię. :| to na tyle


A_trament#4299: Teteusia, nie musiałaś mnie od razu blokować, chciałam po prostu wyjaśnić sprawę z Tobą


oraz screeny, które dokładnie wyjaśniają czemu Teteusia#0000 nie ma w plemieniu ani w załodze:




























































Bardzo dziękujemy Czarna_pantera#1792 za ogromną pomoc w odzyskaniu bloga.


Przepraszamy wszystkich za dramę, która obiegła całe plemię oraz polską społeczność Transformice. Liczymy, że teraz wszystko się unormuje.


Szczególne podziękowania dla osób, które podesłały nam niektóre screeny oraz dla tych, którzy wspierali nas w ciągu tych dwóch dni!


Pozdrawiam wszystkich!
~Usmiechnij_sie#9743
Szablon
Rellvion
The Syndicate