piątek, 6 marca 2020

Rezygnacja ze stanowiska Głównego Generała

Witajcie drogie myszki!

Chciałabym oficjalnie ogłosić, że moja kadencja jako zastępca wodza, w plemieniu Kompania X w dniu dzisiejszym się kończy. I z tym, moje miejsce zajmie jeden z generałów z naszego plemienia, i dołączy nowy generał, wybrany przez całą załogę.



Planowałam zrezygnować ze stanowiska już kilka miesięcy temu, lecz za każdym razem, skutecznie udawało mi się od tego odwieść, lecz niestety kiedyś musiało się to skończyć
Przeszło 8 miesięcy od mojego wybrania na zastępce, czyniąc mnie osobą obecnie najdłużej będącą na tym stanowisku w historii tego plemienia, i też jedynym generałem, a później głównym generałem który został wybrany z rangi architekta, (a architekt z rekruta XD)
Odchodzę również z Transformice. Wszystko to z powodów zdrowotnych, jak i również obowiązków w życiu prawdziwym których nie mogę zaniedbać

Są osoby które rzeczywiście mnie lubią, ale też i nienawidzą za moje błędy które popełniałam będąc w załodze, za które w tym momencie przepraszam <3
Nie odchodzę z discorda Kompanii, nadal będę tam administratorem i nadal będę hostować wam serwer Minecraft

Życzę wam wszystkim wszystkiego dobrego, jak i powodzenia wybranym na nowych stanowiskach! Mam nadzieję, że nasze relacje się nie zmienią <3

Ranga zostanie mi odebrana w niedzielę 08.03.2020 o godzinie 15:00, na uroczystości pożegnalnej
I nie martwcie się, uroczystość Dnia Rudych odbędzie się, tylko prowadzona przez Marszałka Usmiechnij_sie#9743


//pst. nie znaczy, że nie wrócę, nie będziecie się nawet spodziewać..

kc was wszystkich moje kochane mysie, i dziękuję za wspólnie spędzony czas!
mam nadzieję że o mnie nie zapomnicie

~Milqie#0000



Szablon
Rellvion
The Syndicate