niedziela, 29 grudnia 2019

Wyniki Konkursu: "Świąteczni Pomocnicy"! (29.12.2019 r.)

Witam!
Dopiero dzisiaj miałam czas na zrobienie postu, więc przepraszam za aż 8 dni czekania na wyniki! W zamian za to, dzisiaj pojawią się Konkursy na Styczeń! Mimo, że jeszcze się nie zaczął, my nie mamy zamiaru czekać ^^ Bez przedłużeń, zaczynajmy..

Nagrody, które można było zdobyć:


1. miejsce - 45 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 40 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 35 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 25 NŚ


oraz wyniki:


1. miejsce
Nicolaka20#0000

Ta praca jest wspaniała, wszystko dobrze dobrane kolorystecznie, mimo że itemów jest dużo to i tak wszystko ze sobą dobrze gra w parze! Dawno nie widziałam tak dobrego stroju (oczywiście, inne też są dobre), zdecydowanie zasługuje na pierwsze miejsce!




2. miejsce
Magic_other#0000

Przeważają tu kolory czerwone, które niezbyt pasują do elfów (ale i tak prezentują się nieźle) - to
 moja jedyna uwaga, bo poza tym praca jest świetna, bardzo pasuje mi tutaj monokl, dodaję strojowi uroku. To miejsce jest odpowiednie na tę pracę! ^^




3. miejsce
Emilkaa#7195 (po lewej) oraz Szamanek12#8438 (po prawej)

Stroje są dość podobne do siebie, więc pomyślałam, że słusznie będzie je ustawić na tę pozycję. Pracę mi się podobają na ogół, są na prawdę fantastyczne, ale czegoś mi w nich brakuję. Właśnie przez to dostały trzecie miejsce ^^




Nagroda Pocieszenia (te stroję nie dostaną opinii, ale również są piękne)

Kolejność prac tutaj nie ma znaczenia


Gelek72#0000




Polak125#8484




To już wszystko, jeszcze raz dziękujemy za cudowne stroje ^^
Pozdrawiam!
~Usmiechnij_sie#9743
Szablon
Rellvion
The Syndicate