czwartek, 24 października 2019

Wyniki Konkursu: "Halloweenowa Noc"! (24.10.2019 r.)

Cześć!
Dzisiaj wyniki konkursu, który prowadziłam ja. Niestety wczoraj nie mogłam ich zrobić. Dostałam jedynie trzy prace, mimo wszystko są bardzo śliczne i dziękuje za wzięcie udziału w konkursie!

Nagrody, jakie można było zdobyć:


1. miejsce
 - 45 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 40 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 35 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 25 NŚ


oraz wyniki:


1. miejsce
Marivyse#6392


Śliczne połączenie rzeczy, klimat stroju halloweenego się utrzymuję bardzo dobrze.
 Praca zdecydowanie zasługuję te miejsce!





2. miejsce
Diaxii#6713 (po lewej) i Chrupka#2244 (po prawej)


Obie prace są bardzo ładne! W strojach dodałabym jedynie coś na szyję, bo brakuję mi dlatego ^^
Poza tym staranne i dobrze dobrane elementy, bardzo mi się podoba!















To już wszystko, jeszcze raz dziękuje za cudowne prace ^^
Pozdrawiam!
~Usmiechnij_sie#9743
Szablon
Rellvion
The Syndicate