poniedziałek, 29 lipca 2019

Wyniki konkursu "Czekoladowe Szaleństwo" (29.07.2019 r.)

Witajcie myszki!

W tym dniu chciałabym ogłosić wyniki konkursu "Czekoladowe Szaleństwo", w którym należało stworzyć mapę za pomocą Viprin's Draw Editor, bądź samym Edytorem Map Transformice. Można było również wykonać rysunek związany z czekoladą.
Dotarły do mnie 4 mapy, i przyznam że miałam dość spory dylemat nad podium xD
Wszystkie prace były świetne oraz wyjątkowe, lecz tylko jedna mogła okazać się najlepszą.
Największa uwagę przykuwałam do staranności i pomysłu.
Nikt nie decydował o tym, jak ostatecznie rozstrzygnięty będzie konkurs. Prośby czy relacje pomiędzy mną, a uczestnikami nie wpływały na to.
Pamiętajcie, że to tylko moja opinia, i nikt nie musi się z nią zgadzać! :3

PRZEJDŹMY DO WYNIKÓW

3 miejsce:

Kasia510#0000

@7623520

2 miejsce:

Natalka#0232

@7629324

1 MIEJSCE:

Kasia#1655

@7626855



RESZTA MAP POZA PODIUM

Bluevintrix#6860

@7618829

Sliczne i cudowne mapy! Serdeczne gratulacje dla podium! Bardzo dziękuje za wszystkie nadesłane mapy ^^
Jeżeli nie zgadzasz się z wynikiem - napisz do mnie (Milqie#0000) w grze, na szepcie, bądź na skrzynce pocztowej na forum, czy discordzie (Olej_Rzepakowy_Panapol#8088)

TO WSZYSTKO!

Pozdrawiam!
~Milqie#0000
Szablon
Rellvion
The Syndicate