czwartek, 23 maja 2019

Wyniki Konkursu: "Potęga Żywiołów"! (23.05.2019 r.)

Witam!
Dzisiaj wyniki konkursu, który poprowadziłam. Należało zrobić strój związany z jednym z czterech żywiołów - woda, ogień, ziemia lub wiatr. Pamiętajcie, że każdy może mieć inne zdanie na temat prac i miejsc, jakie im wyznaczyłam.

Oto nagrody, jakie można było wygrać:


Nagrody:
1. miejsce - 35 NŚ + 30 serków
2. miejsce - 30 NŚ + 20 serków
3. miejsce - 25 NŚ + 10 serków
Nagroda Pocieszenia - 20 NŚ


oraz wyniki:


1 miejsce
Sugar_x#8968 (woda) i Annaxd1#0000 (ziemia)

W obu pracach można zauważyć świetnie dobrane rzeczy i kolorki do futerka - aż brak mi słów.
Bardzo mi się podobają i uważam, że zasługują na to miejsce!


 



2 miejsce
Magic_other#0000 (ziemia) i Kasia510#0000 (woda)

Stroje ciekawe, super dodatki. 
Nie mogę ich równać z pracami z miejsca pierwszego, ale mimo wszystko są genialne!















3 miejsce
Agacix#3536 (ogień)

O jeju, fajne itemki w postaci ognia, które bardzo pasują.
Brakuje mi czegoś w tym stroju, mimo wszystko jest piękny!





Nagroda Pocieszenia 
(Tych prac już nie skomentuje, ale i tak są niesamowite! Kolejność nie ma znaczenia ^^)


Chrupka#2244 (ogień)




Axxq#8143 (woda)




Nicolaka20#0000 (woda)




Karwinss#0870 (woda)




Xtrullor#8331 (ziemia)





To już wszystko, dziękujemy każdemu za śliczne stroje i wzięcie udziału w konkursie!
Miłego dnia/wieczoru!
~Usmiechnij_sie#9743
Szablon
Rellvion
The Syndicate