czwartek, 28 lutego 2019

Wyniki Konkursu: "Duchowe Zwierzę"! (28.02.2019 r.)

Cześć!
Dzisiaj wyniki konkursu prowadzonego przez Milqie#0000, w którym musieliśmy narysować swoją myszkę w postaci innego zwierzęcia :)

Organizatorka poprosiła mnie bym wkleiła tu wyniki w taki sposób.
Wszystko co zostało na dole napisane kursywą należy do niej ^^

Nie podam tutaj nagród, jak w reszcie postów z wyników konkursów, ponieważ są przypisane do miejsc.


Oto wyniki konkursu Duchowe zwierze na 300 truskawek!
Otrzymałam 7 (oprócz jednej, zdyskfalifikowanej) cudownych prac, z których trudno było mi wybrać te najlepsze
Był to mój wybór, bez żadnego faworyzowania po znajomości bądź przekupstwa
Oto wyczekiwane wyniki:


3 miejsce 
(35 NŚ + rzeczy z ekwipunku):
Arbuzeek#5159



2 miejsce 
(40 NŚ + rzeczy z ekwipunku):
Brokat8#0000



Honorowe 1 miejsce 
(50 NŚ + rzecz do 300 truskawek (funduje Milqie#0000) + rzeczy z ekwipunku):
Sugar_x#8968



Proszę te 3 osoby o kontakt na priv, by wręczyć nagrody! :)

Reszta super prac, które niestety nie znalazły się  na podium:


Nagroda Pocieszenia (25 NŚ)
Kasia510#0000



Nieziemska#9094



Magic_other#0000



Annaxd1#0000



Cieszę się, że aż tyle osób wzięło udział w konkursie!
Jeżeli ktoś się nie zgadza z wynikiem - proszę napisz mi na szepcie gdy będę online - Milqie#0000.


To wszystko, dziękujemy za wzięcie udziału ^^
Pozdrawiam!
~Usmiechnij_sie#9743
Szablon
Rellvion
The Syndicate