czwartek, 27 grudnia 2018

Wyniki konkursu "Zimno mi!" (27.12.2018 r.)

Witam!
Dzisiaj przybywam do Was z obiecanymi wynikami konkursu organizowanego przeze mnie ^^
Prac nie ma zbyt dużo, ale też nie możemy powiedzieć że zbyt mało. Tak więc..nie przedłużajmy już..

Nagrody jakie można było zdobyć:

Nagrody:
1. miejsce - 50 NŚ + rzeczy z ekwipunku 
2. miejsce - 40 NŚ + rzeczy z ekwipunku
3. miejsce - 35 NŚ + rzeczy z ekwipunku
Nagroda Pocieszenia - 20 NŚ


Wyniki:

I miejsce
Brokat8#0000

Ta praca mnie urzekła. Wszystko idealnie do siebie pasuje. 
Myszka z pewnością poczuję się ciepło i stylowo.



II miejsce
Tapcio#5712

Wahałam się nad daniem jej na I miejscu wraz z pracą Brokat8#0000.
Wydaje mi się, że myszka ma troszkę zbyt dużo rzeczy na sobie, ale wszystko jest pięknie :)



III miejsce
A_trament#4299 i Kasia510#0000

Oba stroje są dobre, więc postawienie ich na tym samym miejscu jest raczej dobrym rozwiązaniem.
Pragnę jeszcze dodać, że prac które otrzymają Nagrodę Pocieszenia nie będę komentować.



Nagroda Pocieszenia (kolejność nie ma znaczenia)

Axxq#8143



Nadusiaxd#1262



Jeszcze dzisiaj o 14.00 odbędzie się Drawbattle na NŚ (z którego postu nie będzie), zapraszamy!

To wszystko.
Pozdrawiam!
~Usmiechnij_sie#9743
Szablon
Rellvion
The Syndicate