poniedziałek, 29 października 2018

Wyniki Konkursu "Halloween'owe Szaleństwo" (29.10.2018 r.)

Hejka wszystkim :)
Dzisiaj, jak obiecałam - pojawiają się wyniki z konkursu.

Niestety otrzymałam tylko dwie prace, (liczba jest pewnie spowodowana tym, że nie miałam czasu nagłośnić konkursu, przepraszam) ale za to są one bardzo ładne.


Oto nagrody, jakie można było zdobyć (były też nagrody za inne miejsce, ale w tych okolicznościach podawanie ich jest zbędne):

1 miejsce - 45 NŚ + rzeczy z ekwipunku, związane z Halloween

2 miejsce - 40 NŚ + rzeczy z ekwipunku, związane z Halloween


Oraz prace (miałam ciężki wybór, bo jak wspominałam - oba są piękne i klimatyczne):


I miejsce 
Niebieskap#0000



II miejsce
Brokat8#0000



To wszystko, dziękuje uczestnikom za wysiłek włożony w prace ^^
~Usmiechnij_sie#9743

Szablon
Rellvion
The Syndicate