Rangi dla załogi:
Marszałek - wyłącznie dla właściciela plemienia.
Główny Generał - ranga dla najważniejszego współwłaściciela plemienia.
Generał - ranga dla współwłaścicieli plemienia.
Główny Pułkownik - ranga dla najważniejszego pomocnika. Wybierany przez całą załogę na początku kadencji.
Główny Pułkownik - ranga dla najważniejszego pomocnika. Wybierany przez całą załogę na początku kadencji.
Pułkownik - pomocnik, pomaga robić zabawy i pilnować chatu. By dostać tą rangę trzeba mieć najpierw Próbnego Pułkownika.
Próbny Pułkownik - pomocnik, pomaga robić zabawy i pilnować chatu. Wybierany w wyborach lub przez Marszałka i Generałów, po tygodniu z tą rangą awansuje na Pułkownika.
Architekt - rysownik plemienny. Wybierany w naborach lub przez Marszałka i Generałów.
Konstruktor - plemienny twórca map. Wybierany w naborach lub przez Marszałka i Generałów.
Blogger Plemienny - zajmuję się blogiem - piszę posty, pracuję nad wyglądem bloga. Wybierany w wyborach lub przez Marszałka i Generałów.
Blogger Plemienny - zajmuję się blogiem - piszę posty, pracuję nad wyglądem bloga. Wybierany w wyborach lub przez Marszałka i Generałów.
Programista plemienny - tworzy dla plemienia kody lua. Wybierany przez Marszałka.
Przedstawiciel - maskotka plemienna.
Rangi specjalne:
Honorowy Kompan - ranga dla osób z plemienia, które niegdyś pełniły jakąś ważniejszą funkcje (typu Generał), ale obecnie już nie wchodzą tak często do gry.
Honorowy Kompan - ranga dla osób z plemienia, które niegdyś pełniły jakąś ważniejszą funkcje (typu Generał), ale obecnie już nie wchodzą tak często do gry.
Ambasador - ranga dla kont należących do władz plemion sojuszniczych.
Rangi do zdobycia za Nieśmiertelniki lub zapraszanie myszek:
Starszy Mat - 40000 nieśmiertelników.
Starszy Mat - 40000 nieśmiertelników.
Brygadier - 7500 nieśmiertelników.
Saper - 5000 nieśmiertelników.
Oficer - 2000 nieśmiertelników.
Snajper - 1000 nieśmiertelników.
Strzelec - 500 nieśmiertelników.
Major - 100 nieśmiertelników.
Kapitan - 90 nieśmiertelników.
Porucznik - 80 nieśmiertelników.
Podporucznik - 75 nieśmiertelników.
Starszy Chorąży - 65 nieśmiertelników.
Chorąży - 60 nieśmiertelników.
Młodszy Chorąży - 55 nieśmiertelników.
Sierżant - 45 nieśmiertelników.
Plutonowy - 40 nieśmiertelników.
Kapral - 30 nieśmiertelników.
Szeregowy Starszy - 20 nieśmiertelników lub dodanie 6 myszek do plemienia.
Szeregowy - 15 nieśmiertelników lub dodanie 4 myszek do plemienia.
Nowicjusz - 10 nieśmiertelników lub dodanie 2 myszek do plemienia.
Reszta rang:
Żółtodziób - karna ranga.
Rekrut - za dołączenie do plemienia.